czwartek, 30 czerwca 2011

Wieśniacki artycha - Pseudonim sceniczny

Poznaliście już mój pseudonim artystyczny, natomiast teraz prezentuję inny, wykorzystywany przy okazji publicznych występów "na scenie", o których pewnie już niebawem wspomnę w Przodowniku Pracy ;)

Geneza powstania poniższego symbolu oraz jego prawidłowego czytania jest prosta.

Po długoletniej, wszechstronnej edukacji, tonach przerzuconego żelaza, aby wypracować odpowiednią muskulaturę oraz intensywnej pracy nad zniewalającym charakterem, osiągnąłem upragniony cel - HARMONIĘ.

Nie chodzi o instrument muzyczny, ino perfekcyjne zrównoważenie elementów
Ciała
Umysłu oraz
Duszy
w skrócie CUD.

;)))))))))))))))))

Nie pozostało mi nic innego, jak tylko opracować odpowiedni znak graficzny.
Od dzisiaj wołajcie na mnie - CUD hds.

Źródło: Głosy w mojej głowie

Może więc pokażę cycki???

Za zakończenie wczorajszy pean na moją cześć, prosto od fanki Anetki ;DDD

Lecę obierać dziemniagi!

16 komentarzy:

  1. Znak graficzny miodzio ;P...
    Od dziś zwracam się do waści - O Cudzie Na JaJ śniejszy ;D (ale tylko na trzeźwo, bo po % tego nie wymówię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps.
    słowa "dziemniagi" też ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty huncwocie...zbóJaju Ty :)))...skorupka nieważna ino by na zbuka (nie zboka) nie trawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry ;]
    Wkradła się mała literówka ;)
    Miało być OCeaNJaJ ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. ;))) mi też się wkradła: miało być trafić, nie trawić...
    zbuka z pewnością bym nawet nie przełknął, a co dopiero strawił;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :DDDD

    Panowie, pragnęłabym celną puentą włączyć się do dyskusji, ale nieinteligentnie leżę i mało błyskotliwie kwiczę ;D

    HaDeeS, oddana została sprawiedliwość, do fanklubu to jeszcze daaaleeekooo masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żebyś jeszcze chrumkać nie zaczęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne lągą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znak graficzny CUDny ;)

    ale cycków to lepiej nie pokazuj ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. o widze, ze ten FILM ma jednak szanse na jakas nagrode, bo robi sie popularny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym się grafika podoba, innym nie ;D

    Film jest rządzący, a szczególnie pan Rush ;)

    Co do cycków, to będą fruwały dzisiaj w nocy ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Hadesie, może lepiej zarzuć je na plecy, żeby komuś w oko nie wpadły ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie będą tylko moje cycki ;P

    OdpowiedzUsuń