wtorek, 21 lutego 2012

Popielec 22-02-2012

Najdrożsi!!!
Sypcie dzisiaj głowy popiołem i ograniczcie pokarm do ciemnego, czerstwego chleba, popijanego deszczówką.
Bądźcie mili dla siebie nawzajem oraz szanujcie zwierzęta i zieleń.
Uważajcie bo hds... tfu... Szatan czyha na Wasze dusze, żeby ich wyzwoloną energią, ogrzewać sobie piekielne otchłanie.
Szkicowe wstępniaki do tego dziełka, pojawiły się zeszłego roku, wywołując histerię wśród zaglądaczy, przez co wpis zdołał w niecały miesiąc wskoczyć do dziesiątki najczęściej otwieranych postów ever.

Również wtedy pojawiła się dedykacja muzyczna, którą do teraz zarzynają wszystkie, możliwie stacje radiowe, skutkując odruchem wymiotnym. Zatem teraz zapodam tylko link do parodii tegoż utworu.
Właściwa dedykacja pozostaje bardziej w temacie rysunku.

W tytule miały oczywiście pojawić się trzy szóstki, ale jaki diabeł takie jego cyfry ;DDD

Ten wpis należy traktować, jako luźniejszą, żartobliwą zapowiedź "Wstydu".

5 komentarzy:

  1. Popielcowa odsłona: "Hadesowe harce w Hadesie":)
    Komu tryptyk (by Kimi) się nie spodoba, ten w proch się obróci!:)
    Amen(t)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha mam ubaw po czoło posypane popiołem z Wami, Mości Panowie kryptokatolicy ;D

    Gdyż kto, jak się okazuje, najbardziej pilnuje kościelnego kalendarza? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Wu, powinno chyba być na końcu (L)amen(T) haha

    Aneto, wypraszam sobie kryptokatolika ;P
    Jestem katolikiem, który permanentnie żyje w grzechu (rozumianym po kościelnemu), bo ciężko mu przyjąć do wiadomości, kilka niedorzecznych, instytucjonalnych doktryn ;]
    Czyli jakby orzekli biegli w Piśmie, jestem zbłąkaną (krnąbrną) owcą Pana ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna owca, świadomie robi be!

    napad na katolików, tylko co ja złego uczyniłam?
    że muszę dzisiaj przez to przechodzić?
    właśnie dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolka, co to za napad? ;>
    Zawsze możesz oczy zasłonić ;DDD

    OdpowiedzUsuń