środa, 6 kwietnia 2011

Koń jaki jest każdy widzi

Kilka dni temu, pewna "życzliwa" osoba porównała mnie do konia o wdzięcznym imieniu Rafał :D

Pomyślałem sobie:
Hadesie, to nie może być prawda, żeby podobieństwo było aż tak uderzające!!!

Postanowiłem potwierdzić domniemane cechy wspólne dzisiaj w pracy.

W wolnej chwili zapodałem powyższy filmik moim najdroższym kurkom, a one ze śmiechu pospadały z grzęd ;)))))

Dziękuję Tajemniczy Osobniku za kolejną ksywę do kolekcji ;]

Pomyśleć, że jeszcze wczoraj odbyłem wielce interesującą pogawędkę o sianie ;D

38 komentarzy:

  1. ...no to sobie chłopie porumakowałeś;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha umarłem :DDDDDDDDDDDD
    znowu :D

    ciekawe cóż to za tajemniczy osobnik taki ;PPPPP ha ha ha ha
    jakiś durny :DDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nordberdzie, już nie wiem czy śmiać się, czy płakać, nad swoim marnym losem wsiowego głupka, na który notabene pracowałem wytrwale wiele lat ;D
    Przecież z wiekiem człowiek powinien stawać się stateczniejszy, poważniejszy i nobliwy hahaha

    Kimonku proszę mi to znowu nie odstawiać dramy ze swoim umieraniem!!!
    Przecież i tak nikt Ciebie nie będzie reanimować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu hhhhmmmmkaaa ;) he he ha ha hi hi ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. :D przecież powiadam zawsze, że umieram i proszę mnie NIE reanimować ;P

    wiec dramy nie ma :P

    a wolę wersje z Doro:

    http://www.youtube.com/watch?v=XpGzqVhOsnM&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbierajcie na wieniec dla mnie, były już przypadki zgonów ze śmiechu, a widzę już jasny tunel i białe światełko u jego końcu:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. NordBerdzie, mogę jeszcze ze stoga siana zaśpiewać ;D

    Choco, a może chrummmmmmka ;D

    Kimonku, sugerujesz coś, jak mam z Doro postąpić hahaha

    Sydoniu, nie idź w stronę białego światła, wracaj do nas!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee tam wieniec, Ty się lepiej za życia kwiatków domagaj, bo po śmierci wąchać je od korzonków...;)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Do konia, ha, ha, ha, no nie mogę :DDDD
    Filmik, no cóż hmmm, durny :DDD
    Hadesie a konie to mega inteligentne stworzenia...i takie duuuuże ;)łby mają ;DDD
    patataj, patataj ihhhaaa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hadesie... nie, nie chrummmka, jak już to mmmhhhmmmka ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. *Hds ...dawno się tak nie spłakałem:)))) ...a słowikowi podziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Margot, ze względu na tą... inteligencję, tak mi się to porównanie podoba ;D

    Choco, mmmmhhhhhhhmmmmmm, ochhhhhhhhhh, achhhhh :D

    NordBerdzie, czyli jednak płakać nad takim stanem rzeczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hadesie, to do zestawu jeszcze mruczanko ;) mmmmrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mruczanko do mnie należy ;)
    Choco nie podkradaj mi słówek ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kimek, ja słówek nie podkradam, tylko mruczę po kociemu ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kimonek się zagapił i cycuszki gruszki już są moje hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. Hadesie, to może jeszcze walnij na nich swoją parafkę, bo jeszcze ktoś je gwizdnie, argumentując, że nie były podpisane ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. *HDS
    no przecież ja już wręcz sprintem lecę w stronę tegoż białego światła:D
    tam gdzie światło to i zazwyczaj toaleta, a jakoś zapomniałam założyć pampersa przed wejściem na to poletko;)))))
    no nie uprzedziłeś;P

    OdpowiedzUsuń
  19. ?????Czekoladko????
    znaczy się, że cycuszki odpinane są, czy jak????
    też tak chcę, bo pobiegać nie dają:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Choco, To w ramach podpisu ;DDD

    Sydoniu, przepraszam, zapomniałem uprzedzić :(
    To się więcej nie powtórzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sydoniu, w sumie to nie... ;)
    Nie martw się, moje też mi pobiegać nie dają... można je ewentualnie trzymać dłońmi i tak biec, aczkolwiek wygląda to nieco dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę ...człowiek na chwilkę odszedł kaloryczną, wysokotłuszczową kolacyjkę zapodać;)...a tu światła...pieluchy...cycuszki...słowiki...konie...muchy ...koty;P...no nie wytrzymam Animal Planet ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. *HDS
    a w sumie to możesz mnie nie uprzedzać... umrę szczęśliwa i albo ostatnim obrazem jaki zobaczę będą Twoje olśniewające skarby, albo uroczy koń Rafał i jakiś bzyk Norbert koło niego;))))
    *Czekoladko
    no... cokolwiek może i dziwnie to wygląda a i w rozwijaniu prędkości niestety nie pomaga... ech... coś za coś, nie ma lekko;)
    *N.
    Uwielbiam Animal Planet... łap sygnał, póki nie wprowadzili abonamentu!!!! bo jak HDS zwietrzy złoty interes, to...:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Sydoniu, to prawda, że w rozwijaniu prędkości nie pomaga... Lekko nie ma, ale za to pięknie jest :]

    OdpowiedzUsuń
  25. dobranoc:DDDDD
    ale odpowiesz nam jeszcze przed snem na TO jedno zasadnicze pytanie????

    OdpowiedzUsuń
  26. Już padła odpowiedź;) teraz szanowna komisja docieka przyczyny:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję;) śmiech to zdrowie, a tu nałapałam ile się da:DDDDD
    Miłych, kolorowych ;-*

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę a na poletku HDS'a życie jak zwykle kwitnie.Pewnie to z racji dobrego nawozu...Nie ma to jak dobry gospodarz dbający o swoje podwórko :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarodziejko, nawóz mam najwyższej jakości lol

    OdpowiedzUsuń
  30. W to nie wątpię...nawet nie przyszło mi do głowy pomyśleć cokolwiek innego... :-*

    OdpowiedzUsuń