piątek, 4 listopada 2011

Pink Friday 17


W dzisiejszym zdjęciu otwierającego Pinka, maczał palce sam hds. który sam je wybrał.
po raz pierwszy miał swój udział (nie licząc Jego blokad i edycji bez mej ingerencji) w mojej paplaninie i skrobaninie ;)

Niestety emocjonalne rozchwianie Freak'a nadal trwa...
Poprzez płacze, szlochania i nostalgiczne zamykanie nóg swoimi rękoma, bujając się na fotelu z boku na bok przy Pani Steczkowskiej i polskich ballad, jego sinusoida przechyla się momentami w drugą skrajność jak najbardziej nie ,,Freakową" o_O
ciumki chrumki?
cium bum bum?
ciepła herbatka?
kocyk?

jesień jesienią...
(hds'owy cytat: ,,jesień jest do dupy... jesień, wiosna i pierdolone motyle")
ale żeby tracić swój pazur & luźny pląs na rzecz rozlazłego emocjonalizmu?
niet!
nie tędy droga drogi hds'ie ;)
na mym przykładzie można zobaczyć że zbytnie miody i emocjonalne podejście do relacji miedzy ludźkich czasem prowadzi na manowce, sprawiając o twardy tyłek- chociaz to w przypadku Freak'a jak najbardziej by się przydało...
ale o tyłku może nieco później (ha ha ha)

stanęło na emocjonalności, nostalgii ochów i achów ;)


Ale mimo wszystko jesień chyba mu służy... 
Emocjonalny spadek, leciał razem z wagą, co bardziej podkreśliło jego Kimuszkowe kości policzkowe i troszkę podłechtały zachomikowane ego...
Wizualność...
Jedyna rzecz, która trzyma Freak'a przy normalnym funkcjonowaniu, gdzie porankiem przy lusterku podśpiewując dedykowana jakiś czas temu mu przeze mnie piosenkę ;]
niby pomaga, niby nie...
wiadomo jak to jest z nibynóżkami...

Z jednej strony szarmancki, elegancki, niczym pan Sherlock Holmes z dawnych czasów, zapatrzony, zamyslony z błyskiem w oku...
ale...
te uszka, ten nosek...
małpka BONOBO jak nic, szukająca jakiegokolwiek upustu skrywanych przez jesień emocji :D
(i niby to Ja mam robić za małpiszona?- błagam ;))

Wczoraj mieliśmy przyjemność zobaczyć kobiece oblicze hds'a, którego tak bardzo poszukiwałem wraz z Doro & Anetą do artystycznych chrabąszczy, mając w planach umieścić go w jakąś role kobiecą na szkicach ;)


zostało rzucone hasło...
za kogo Freak się wcielił?


odpowiedz jest banalnie prosta ;)
ha ha ha

Peggy Bundy jak w pysk strzelił :D


Na zdjeciach tego nie widać, bo ukradkiem robione- ale Freak ma piękną koszulindkę z panterką na swej piersi ;]
co do piersi- również by się zgadzały, bo sam właściciel posiada nie mały ich rozmiar, więc sądzę, że stanik był konieczny (który przebija przez narzuconą, niebieską koszule- ładnie wykadrowaną we wcześniejszym wpisie hds'a, by prawda nie wyszła na jaw... )
a niebawem na moim poletku owe cycuszki w dziabongu ,,Ecce HaM(o)..."
gdyby ta pupa tak sterczała jak ten biust...
eh a tak to mamy rodzynki, które trzeba podmalowywać podczas chrabąszczy by zniwelować efekt opadania ;)
co ma wisieć, nie utonie- tak staram się pocieszać tylko :)


Kooperacja HamKid'owa działa i działać nie przestaje ;]
szykują się nowe chrabąszcze
(chyba nawet jednego pluskwiaka hds zobaczył na mym plecku podczas iskania)
szykuje się błogi okres 2012 w naszej... działalności ;P

muzycznie ;P
ha ha ha
nie będę komentował ;]




Na zakończenie musze sie poskarzyc na hds'a, który nazwał mnie mikro dziwką!
o przepraszam...
tylko nie mikro :p
i oberwało mi się, że pierwsze moje ryciny dostała Pipa Gradowa, a nie On i to jeszcze z sygnaturą- bo podobno za kilka lat będą kosztować majątek, a to on miał ,,zarabiać na mnie miliony, a nie JAKAŚ Aneta, które będzie stawiać sobie domy" ;)
DRAŃ!
(i tu pojawia się foszek z przytupem)

zapewne dostanie wpierdol za ten wpis, zatem prędko uciekam ;]

miłego weekendowania :*

K.I.M.

9 komentarzy:

  1. :DDDD
    Ależ miły HaDeeSie, już dziś zapraszam zapraszam Ciebie do owych domów, będzie tam dla Ciebie przyszykowany pokoik oraz różowa łazieneczka ;P ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. :P halo halo :D a ja to co?
    dla mnie pokój na poddaszu z dużymi przestrzeniami na prasę i kolejne ryty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale do łazienki się będziecie musieli zmieścić wspólnie - aż takich areałów jednak nie da się za to wybudować ;D ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. upsssss ;/
    nie dogadamy się z hds'em ze wspólną łazienką...
    ja sikam na stojąco, On na siedząco- a czasem zdarza mi się zostawić nie opuszczoną deskę...
    zatem mamy już problem nie do przeskoczenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dziobaj mój drogi, musisz wydziobać chrabąszczów na drugą muszlę, innego rozwiązania nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o co to nir :D
    a może dla mnie w końcu by ktoś zarobił ;P
    czysty wyzysk jak nic biednego, nieświadomego rzemieślnika :P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wyklęty powstań ludu ziemi"
    http://www.youtube.com/watch?v=e14lMGo2ZRc

    Tak oto w rzemieślnikach budzi się świadomość klasowa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałem komentować tego wpisu, bo nie będę dyskutował z konfidentami i spiskowcami ;P;D
    Gdyby nie zatrważająca ilość błędów i literówek, które Małpiszon popełnia, bełkocząc i konfabulując nieskładnie, czym bawi mnie do łez, pewnie już dostałby szlaban za ciągłe kompromitowanie Dziaduszka ;DDD
    Chciałem tylko wytłumaczyć wybór otwierającego posta zdjęcia.
    Jakoś mocno kojarzy się z tym tatuażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochanieńki wiem że są literówki :P
    nie wiem dlaczego, ale nie podkreślało mi podczas pisania gdy gubiłem ę lub ą ;)

    dopiero czytając zauważyłem, ale nie chciało mi się szukać później w edycji- czytanie swego ślinotoku po raz drugi nie jest wskazane ;)

    to dlatego wybrałeś to zdjęcie o_O
    yyyyyyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń