piątek, 13 kwietnia 2012

Degrengoland czyli Hadesofejs

Jeszcze dwa miesiące temu deklarowałem, że jednym z moich niespełnionych jeszcze celów w modelingu, jest trafienie na okładkę ogólnopolskiego czasopisma.
Rzeczywistość przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
Udało się!!! Trafiłem jeszcze lepiej!!! Bo na okładkę K-O-M-I-K-S-U!!!
Moje rozbuchane ego wręcz skwierczy, w promieniach nadchodzącej sławy ;DDD

"Degrengoland" to komiksowa psychodelia, po części dziejąca się w swojskich, wiejskich klimatach.
Całość (części 1 i 2, wraz z alternatywnymi okładkami) do ściągnięcia za ABSOLUTNĄ DARMOCHĘ.
Nie krępujta się i bierzta, oglądajta, czytajta i polecajta dalej ;DDD


Jak zupełnie przypadkiem odkryłem tą okładkę, na jednym z portali artystycznych Kimonka, w pierwszym odruchu byłem cholernie zły na niego, bo to jest pogwałcenie naszej umowy o korzystaniu z mojego wizerunku. Jednakże po krótkiej wymianie zdań, zostało odpuszczone ;P
Serdecznie dziękuję spiskującym: Maciejowi Pałce oraz Arkowi Twardowskiemu, za zaszczyt odegrania roli Jaha Kozłowskiego.
THX!!!

6 komentarzy:

  1. :D Ja Ci kurwa dam ,,Arka Twardowskiego"... Kimiuszka sruszka, Dzidziu sridziu...
    ta zniewaga krwi wymaga ;) wiesz dobrze jak mnie podkurwić...
    a ja tu z sercem i okładką wychodzę!
    Shame u Freak!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak inaczej miałem podziękować, skoro zaistniałeś w tym środowisku pod własnym nazwiskiem, a nie pseudonimem ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie zaglądam, tam unik od rzucanej butelki, jak w saloonie ;D
    Super okładka, gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. właściwy człowiek na właściwym miejscu

    OdpowiedzUsuń