środa, 30 marca 2011

MegaExtaza


Nadal nie opuszcza mnie dziwne wrażenie, że tańce, czy upusty krwi, które tak ochoczo polecałem Wam niedawno, kilku jednostkom nie pomogły pozbyć się wiosennego napięcia, zatem sublimują je w nałogowe blodżenie ;D

Zatem proponuję kolejną garść rad ;)

Może na ten przykład zmontujcie sobie któryś z przedmiotów, niesamowicie elektryzujących w poniższym teledysku ;D


Albo wzorem Natalii LL (fragment jej zdjęcia otwiera ten post), zajadajcie się bananami ;)))

Natalia LL from deserteaglez on Vimeo.


Najlepiej jednak pójść po prostu na długi spacer.
Jest śliczna pogoda, słonko pieści twarz, ptaszęta ćwierkają, skacząc z gałązki na gałązkę, a koty grzeją się... w słońcu.

Zatem kolejny raz życzę Wam udanego dnia oraz celnego upadku arbuza hahaha

P.s. A dla Złośliwej Małpy osobna dedykacja hi hi

16 komentarzy:

  1. Hadesie... nie mogę ze śmiechu ;) I powiem tylko... nie nie nie nieeeeeeeeeeeeeee ;)! Tyyylkooo nie to.... Mój mózg oszalał ;)
    To ja może pójdę się pogrążyć w pracy przed popołudniowym spacerem...

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha ha o nieeeeeeeeeee
    jako niedoszły dizajner chyba pokuszę się o taki twór meblowy ha ha ha
    tylko jeszcze dokładniej nie wiem, który wpasowałby się na me gusta :DDDDDDDDDDDDD
    umarłem i proszę mnie nie reanimować ;]

    dziękuje za dedykację muzyczną :D ha ha ha
    już wiem dlaczego jestem nazywany...
    małpą :DDDDDDDDDDD

    trafiłeś jak nic :D
    a atatatatatattaa

    i z tym pozytywnym akcentem druga kawa jest zupełnie niepotrzebna, bo chyba dość postawiono mnie do pozytywnego hasu :D

    dziękuje za komplement ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. HDS-ie' ten materac z masażerem z czerwonych szpilek wydaje się być stworzony dla CIEBIE...

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha :D Czarodziejko ;]
    jak tu Cię nie uwielbiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. HDS - słońce chyba na prawdę szalenie grzeję Twą głowę, uśmiałam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ;] Patka... HaDeS to taki typ...
    nic nie poradzisz... dżiga wszystko co się rusza, co nie zdąży przed nim uciec...

    Patka więc było do przewidzenia coś takiego ;]
    bo- nawet rzekłbym że to nie żadna nowość ;] i wcale mnie nie zaskoczył ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze wszystkim poprawiać humory z rana ;D
    Samemu się wtedy mordka cieszy ;)))

    Czarodziejko, skąd wiedziałaś że dla mnie ma być właśnie masażer ;D

    Kimonie!!! Ty nadal sublimujesz ;)
    Za mało zamówień masz do realizacji, czy może has nie był zbyt wyczerpujący ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha ha mebelki niczego sobie.
    Szkoda, że nie widziałem wcześniej tego z bananami, kupiłem Championy, a mogło być tak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edukacyjne zabawki są to :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Arthi, może Doro Tobie cukinię pożyczy ;D

    Aneto, a jakie praktyczne ;)

    Kimonku, po czym Ciebie tak gazuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle się naczytałam o tych czerwonych szpilkach że nie mogłam sobie odmówić tej nieco uszczypliwej uwagi,aczkolwiek jeśli już mowa o takich ekstrawaganckich masażach to polecam raczej bose stopy,bądź,co bądź masaż ma być przyjemnością...:> :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Serce Ty moje kochane, co tej pani cieknie z ust ? Tej ze zdjęcia, na początku posta .Fuj, obrzydliwe :DDDDDD
    Wolę jak umieszczasz tu zdjęcia nagich facetów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarodziejko, bose stopy też dobrze robią ;D

    Margot, ta Pani budyń jadła ;)

    OdpowiedzUsuń