piątek, 14 czerwca 2013

Dusty... Batik...




,,Dusty..."

part 1

batik

ok. 50x70




Tym razem pokusiłem się o motyw ,,Dusty" w nieco nieznanej mi do tej pory technice... batiku.



Technika przypomina akwafortę, jedynie zabezpieczane miejsca nie są pokrywane werniksem a woskiem, a miejscem ,,nurkowania" jest farba, a nie kwas azotowy :)



światło, kolor i jeszcze raz światło :)





--------------------------------------------------------------------------------------------------------





,,Dusty..."

part 2

batik

ok. 50x70



Powstały dwa batiki (w sumie trzy, ale pierwszy dość nieudany dostała Aneta, która ochoczo zbiera pierwszaki).




Powyższy również popindoliłem- brak mi cierpliwości :)




Na sam koniec mogę rzec, że zakochałem się w tej technice malarskiej, nie tylko na podobieństwo z grafiką warsztatową, ale również na końcowe efekty ,,pod światło" :)




Jest to tak naprawdę pierwsze wspólne dzieło- od początku do końca- Ham&Kid'owe, ponieważ pomagał tworzyć batik sam Pan hds :) zdolna i pokorna bestia


Dlaczego pomagał?


To również niebawem ;)




a tymczasem...









...zabieram się za nowe auto ,,Dry"- e...




dostałem spore ilości linoleum w prezencie od Bernarda... więc dłubie :)





2 komentarze: